maandag 12 december 2011

DKFD #23: Kleren die weer passen

Nog even in het verlengde van de griep de afgelopen tijd. Er was nog een gevolg van lang miserabel voelen, en dat is: afvallen!

Wel een hoop vocht van al dat zweten in bed, maar toch, ondertussen is er maar liefst 7 kilo af. Nu maar hopen dat het eraf blijft, maar dat moeten we nog zien.

Hoe dan ook, daar stond ik, voor de klerenkast. En trok een blouse aan die lekker zat. Ik had het even niet in de gaten, maar ineens besefte ik het!

Die blouse paste mij een maand geleden niet meer! En nu weer wel!

Dat is een lekker gevoel!

Een prettig gevolg van een aantal kilo's minder aan het lichaam. Ineens is de garderobe uitgebreid, zonder nieuwe kleren te kopen. Allerlei kledingstukken die eerst niet meer pasten, zijn nu weer beschikbaar!

Gelukkig was nog niet alles naar de kringloop gebracht, dus kleren genoeg.

Fijn!

Klik hier voor meer kleine, fijne dingen.

3 opmerkingen:

  1. Ooooohhhh, ik zou bijna griep willen krijgen ;-). Wat een goeie timing! Een stukje kerststol moet nu wel kunnen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeven kilo, dat is niet mis! Dat is toch mooi meegenomen van die griep. Zoals Johan Cruijf al zei: 'Elk nadeel hep z'n voordeel'.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails