woensdag 4 april 2012

De consuminderbijbel: Je geld of je leven

Er zijn talloze boeken over consuminderen, besparen, geldmanagement, huishoudboekjes, noem maar op.

Maar er is maar 1 boek, dat elke consuminderaar vast wel kent, de consuminderbijbel:


Een boek van de schrijvers Hanneke van Veen en Rob van Eden, onder andere bekend van de vroegere vrekkenkrant, of van de website www.vanspaarbankveranderen.nl.

Als beginnende consuminderaar vond ik het boek erg inspirerend. Het verhaal van de gelukscurve, of het ruilen van levensenergie voor geld was toen een openbaring.

En verder stonden er ook nog een hoop praktische tips in en inspirerende verhalen. Er staat dan ook een exemplaar in de boekenkast.

En anders is het boek wel beschikbaar bij de bieb, als consuminderaar is dat natuurlijk ook een voordelige optie.

Maar sinds kort is het boek ook online en gratis verkrijgbaar als PDF file!

Dus voor iedereen die het boek nog niet hebben gelezen of graag een exemplaar willen hebben, wordt het boek gratis ter beschikking gesteld door de makers.


Let wel even op het goede doel dat vernoemd wordt op de site!

Veel leesplezier!

2 opmerkingen:

  1. Ja, dat boekje heb ik al heel wat keren gelezen. Ik heb nog de guldenversie.

    Groetjes, VeggieMo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip.
    Op mijn zoektocht op marktplaats kwam ik alleen tot mijn verbazing de volgende advertentie tegen:
    http://link.marktplaats.nl/545017485
    Erg jammer dat iemand aan dit gratis ebook geld probeert te verdienen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails