zondag 30 mei 2010

Wat ik had willen zien

Het gaf me toch een onbevredigd gevoel, dat Fred gisteren zomaar is ontkomen.

Ik heb hem trouwens nog gevonden, na lang zoeken, zagen we hem onder de bank. Daar zat hij te mokken. We hebben hem maar snel buiten gezet, ergens ver van onze tuin.

Maar goed, ik had slachtoffers willen zien!

Ik had gehoopt om een slak flink wat elektrische schokken te geven met koperdraad. Maar helaas.

Gelukkig hebben we Photoshop, wat tijd en creativiteit. En heb ik zo toch een beetje voldoening bij het beeld van een geslaagd experiment....

3 opmerkingen:

  1. Ahhh, ook nog photoshopfanaat. Hier nog éentje. Leuk gedaan die verdampte slak. Jammer dat je het zo moest oplossen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo kan je ook van slakken af komen.
    http://achterindemoestuin.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Meibloempje:
    Leuk! Ik doe er veel te weinig mee, maar ik doe het wel ontzettend graag.

    @Theresia:
    Een pad in de tuin, laatst liep er een kleintje rond. Jammer genoeg vind onze kat zoiets ook interessant, anders zou ik het best wel overwegen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails