dinsdag 2 maart 2010

Twee nieuwe leningen bij Kiva

Zo,

Zojuist heb ik geld geleend aan twee gezinnen uit Bolivia om ze te helpen met het kopen van land, zodat ze zelf voer kunnen verbouwen voor hun vee. En om ervoor te zorgen dat een klein internet cafeetje wat kan moderniseren.

Gewoon vanuit mijn luie stoel, thuis. Allemaal via Kiva.org. Wat een mooi initiatief vind ik dat toch.

We hebben nu een paar leningen lopen en we krijgen elke maand steeds netjes een deel terugbetaald. En dat geld kunnen we dan weer gebruiken voor nieuwe leningen.

Ik heb in een eerder bericht al wat meer erover verteld, dus daar ga ik nu niet verder meer op in.

Maar ik wil nog wel een mooi filmpje laten zien dat een mooi beeld geeft wat zo'n lening kan betekenen voor anderen.



Op naar de volgende lening!

1 opmerking:

Related Posts with Thumbnails