maandag 21 maart 2011

Gezien, gehoord, Gelezen: Melk en Honing

Tijdens een rondje zappen, viel ik in het EO-programma 'Melk en Honing'

Aangezien er naast mij op de bank druk werd getelefoneerd, stond het geluid uit en keek ik met een half oog naar het programma, met de teletekst ondertiteling aan. En tegelijkertijd las ik een tijdschrift. Ha, wie zegt dat alleen vrouwen kunnen multitasken!

Ineens viel mijn oog op een uitspraak die toch wel een snaar raakte. Bij deze in de GGG rubriek, een prachtige uitspraak.

'Ik kan niet DE wereld veranderen, maar wat ik wel kan veranderen is MIJN wereld.'

2 opmerkingen:

  1. Mooie uitspraak. Zo ontzettend waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel om dit te delen!
    Die ga ik zeker bewaren...
    zo mooi en ook zo waar...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails