zaterdag 18 februari 2012

Telefoongesprekken in de film

"Tiedeliedie tiedeliedelie (*)"

'Ja? Hallo? Met Patrick?'

"Hee! Hoi, met mij! Zeg, ik heb iets voor je."

'Oh wat dan? Ik ben benieuwd!'

"Een leuke link naar een YouTube filmpje. Ik denk dat jij als filmliefhebber dit wel kan waarderen."

'Stuur maar door! Ik ga meteen kijken.'

"Ja, eh. Ik moet je wel waarschuwen. Als je het filmpje eenmaal hebt gezien, dan eh, kijk je nooit meer met dezelfde ogen naar films."

'Hoe dat zo?'

"Ja, dan moet je dat filmpje maar bekijken. De schellen vallen van je ogen en echt, vanaf dat moment valt het je op in ELKE film of serie. Ongelooflijk gewoon!"

'Ik ben benieuwd! Ik ga gelijk kijken!'

"Okee! Ik stuur hem door, ik druk nu op send."

'Goed, bedankt, houdoe!'

"Tuuut, tuuut, tuut."

'Hallo? Hang je nou op?'



En echt beste lezers, het is ECHT zo. Bijna in elke film die ik gezien heb na dit filmpje, waar ze aan het bellen zijn... het slaat nergens op!!

(*) Tja triiiiing, triiiiiing, dat bestaat tegenwoordig bijna niet meer! Dan maar de electronische telefoon van tegenwoordig...

6 opmerkingen:

  1. gek is dat, waarom zouden ze dat er niet in doen?
    duurt te lang? onnodig?
    ik zal eens opletten de volgende keer als ik naar een film/serie kijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gebeurt echt vaker dan je denkt. Het valt me steeds weer op.

      Trouwens, wat een super origineel idee van je, dat kookboek over 'soep' op je site. Dat is nog eens een staaltje mensen bewust maken!

      Verwijderen
  2. Het was mij inderdaad al langer opgevallen. Volgens mij klinkt het ook raar als ze ineens wel allebei netjes gedag zeggen, je bent nu gewwend dat ze gewoon ophangen ;-)

    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, grappig.

    O ja. doei. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tring tring tring, kom eens even gluren op mijn blog, de winnaar van de Give Away is bekend!
    Tuuut tuut tuut tuut...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes!!
      Zulke telefoontjes krijg ik graag, zelfs als ze geen afscheid nemen. :-)

      Verwijderen

Related Posts with Thumbnails