donderdag 11 februari 2010

Een award van Lege Zakken Vrouw

Elke dag spit ik een hele bubs weblogs door, op zoek naar interessante en leuke artikelen.

Dit doe ik natuurlijk wel efficiënt met een RSS-reader, zodat ik niet alle logs moet doorspitten, maar alleen maar die weblogs die ook echt een nieuw bericht hebben geschreven.

Anders was ik echt uren per dag kwijt! Met zo'n reader gaat dat een heel stuk sneller.

En zo was ik dus met mijn dagelijkse rondje bezig, toen ik op de weblog van Lege Zakken Vrouw las, dat ik een stokje krijg doorgespeeld!

Ze vertelt 7 dingen over haarzelf en daarna nomineerde ze 7 andere weblogs. En wie stond daar helemaal aan het einde van het lijstje? Op nummer 7? Ikke! Dus nu is het mijn beurt. Waarvoor hartelijk dank natuurlijk.

Nou, eens kijken, 7 dingen over mezelf. Eens zien. Eh...pfoe, dat valt nog niet mee. Goed, dus:

  1. Ik zit er aan te denken om een stripboek te gaan maken
  2. Ik moet echt gaan afvallen! Echt! Veel! Nu!
  3. Voor degene die het nog niet weten, we zijn bezig met adoptie uit China
  4. Ik zou best wel zelfvoorzienend willen leven
  5. Ik wil teveel en moet vanalles en dat zou ik graag anders zien
  6. Ik ben heel rustig en beschaafd, maar ben gek op horror en stevige muziek
  7. Ik kan allebei mijn duimen uit de kom laten schieten
Zo! Gewoon even wat uit de losse pols. Er zijn natuurlijk veel meer dingen die ik zo over mezelf zou kunnen vertellen, maar we laten het hier maar bij. Ik vind dat ik sowieso al heel wat openbaar maak zo op het Internet, dus dat is meer dan genoeg.

Nu is de taak om 7 andere weblogs te nomineren, maar als ik het zo bekijk, dan zijn alle weblogs die ik lees al genomineerd door weer andere. Anders raken we in een eeuwige spiraal van allerlei awards en stokjes over en weer, dus ik laat het hier maar bij.

Maar iedereen die dit leest; je bent bij deze genomineerd om ook 7 dingen over jezelf te vertellen, dat kan je mooi in de reacties achterlaten.

Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails