donderdag 11 november 2010

Glow Eindhoven

De reacties op het berichtje over Glow Eindhoven waren erg divers. Van erg mooi, tot erg tegenvallend. En ik kan me er eigenlijk wel bij aanlsuiten.

Sommige dingen waren erg mooi en weer andere vielen zwaar tegen. Maar zo zit kunst in elkaar. Wat de een erg waardeert, vind de ander weer helemaal niets. En andersom.

De graadmeter voor mijn enthousiasme, is het aantal foto's dat ik heb gemaakt tijdens het evenement. En ik kan zeggen, dat zijn er niet veel.

Maar in het kader van 'De Kleine Dingen' is het fijn om die dingen te waarderen die het de moeite waard maakten en wat minder te concentreren op de tegenvallers.

Dus niet te veel woorden over de regen op het eind, waaardoor we sommige dingen hebben overgeslagen. Of de drukte, je kon over de hoofden lopen!

Maar wel over de prachtige show op het stadhuis, waarvan je de complete film kan zien in het vorige bericht. En de mooie belichting van de verschillende kerken. Het goede gezelschap en het Disneygevoel op de Demer!

En toch een paar foto's, om het af te maken. Zwaar gecorrigeerd om mijn slechte lens te compenseren (ik las dat een andere blogger daar ook enigszins last van had :-)






Volgend jaar ga ik zeker weer kijken, ik blijf het toch de moeite waard vinden...

4 opmerkingen:

  1. als je omhoog moet trekken vallen alle muren om he ;-) ook met goede lenzen trouwens, niks aan te doen (tenzij je 'toevallig' zo'n hele dure tilt-shiftlens in je rugzak hebt zitten ;-)
    die laserdingen heb ik dus gemist, maar ik vermoed dat die ergens binnen stonden ??
    ik volgend jaar ook opnieuw hoor, kunst mag je lelijk vinden, zolang je de rest maar een kans geeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben er ook geweest en heb ook genoten!!
    volgend jaar zeker weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die groene laserdingen stonden in het lichtfabriekje, daar stonden ook dat rode bed en die blauwe auto.
    En een tilt/shift lens....als dat zou kunnen! :-) Voorlopig maar gewoon op de computer corrigeren.

    @Nicole: Ik denk dat ik elk jaar gewoon ga kijken, er zit altijd wel iets tussen wat de moeite waard is!

    Patrick

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze laatste was ook dit jaar in Gent te bewonderen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails