zaterdag 20 augustus 2011

Uitslag poll: De leeftijd van mijn lezers

Enige weken terug vroeg ik me af hoe oud jullie nou zijn.

Dus gooide ik er een poll tegenaan, met een aantal leeftijdscategorieën, in de hoop dat ik een beeld zou krijgen van de leeftijdsverdeling onder de lezers van deze weblog.

Ondertussen is de poll gesloten en zijn de resultaten binnen:


En het is leuk om te zien, dat meer dan de helft van de lezers een beetje in mijn eigen leeftijdscategorie valt.

Zo'n 56% valt tussen de 35 en 55 jaar. De grootste groep, in de leeftijd tussen 35 en 45 jaar, is 30%. In die categorie zit ik zelf ook. De tweede groep zit in de leeftijd tussen 45 en 55 jaar. (26%)

Het volledige overzicht:

0-15    3%
15-25   7%
25-35  19%
35-45  30%
45-55  26%
55-65  11%
65-75   3%
75+     0%

Zo, nu weet ik dus weer wat meer van jullie. Dat het meerendeel uit vrouwen bestaat (94%) en voor het grootste gedeelte mooi in het midden van het leven staat, qua leeftijd.

Ik zal eens nadenken wat ik nog meer kan onderzoeken, er zal vast nog wel een poll volgen in de toekomst.

Mocht iemand suggesties hebben....

2 opmerkingen:

  1. Ik zit dus net in de grootste groep met mijn bijna 36 zijnde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar ook mooi,dat er zowel jonge als oudere lezers zijn.Jouw onderwerpen zijn voor elke leeftijd boeiend. groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails